fbpx

Partnerprogram

Opnå unikke fordele og store besparelser med PTP's partnerprogram

Med dit medlemskab i PTO har du ikke kun adgang til ubegrænset gratis juridisk hjælp fra Højesteretsadvokat Karsten Porsborg Larsen og modtager relevant information for klinikejere – du har også en række fordele, som du kan benytte som klinikejer eller som privatperson. Vores partnerprogram opdateres løbende, men pt. kan vi tilbyde vores medlemmer attraktive tilbud fra:

• Aros Revision
• ARP-Hansen Hotel Group
• Collectia
•  Comwell
• Danica Pension
• Designspace
• Lyreco
• Sinatur
• Spar Nord
• 3D-Dental
• PTO-hjælpefond

Aros Revision giver som PTO-partner organisationens medlemmer gratis gennemgang af regnskab med henblik på skatte- og omkostningsoptimering. Revisionsselskabet har betydelig erfaring for et positivt resultat og giver 30 % rabat på honoraret for 1. års regnskab.  

Få mere information om Aros Revision                
Kontakt statsautoriseret revisor Villy Rabe Bech Mousten
Direkte: 8620 3443
vbm@arosrevision.dk

MERE INFORMATION OM AROS REVISION
TIL TOP

Med et direkte bookinglink til jeres firmaaftale kan I booke værelser til jeres aftalepriser på samtlige af vores hotellers hjemmesider. Du behøver ikke længere at benytte firmanummer eller password, men bliver logget direkte ind på jeres aftale. Samtidig får I overblik over andre attraktive tilbud på en given dato. Det betyder, at I som firmakunde på en nem og overskuelig måde får jeres aftalepris og alle øvrige tilbud samlet ét sted og dermed får mulighed for frit at vælge mellem de mange tilbud og produkter. 

Booker du din overnatning direkte på vores hotellers egne hjemmesider, garanterer vi, at du får dit ophold hos Arp-Hansen Hotel Group til den bedste onlinepris. Husk derfor, at det altid er billigst at booke Arp-Hansens Hotel Group hoteller online på vores hjemmesider, næste gang du planlægger at besøge København.
Det vil naturligvis fortsat være muligt at reservere værelser pr. mail eller pr. telefon direkte til det enkelte hotel eller gennem Arp-Hansen Hotel Groups centrale bookingafdeling på tlf. 80 30 30 45. 

MERE INFORMATION OM ARP HANSEN HOTEL GROUP
TIL TOP

PTO har siden 2012 haft et partnerskab med Danmarks største inkassovirksomhed, Collectia A/S.
Collectia samarbejder med over 400 tandlæger og specialklinikker og har derfor stor erfaring med inddrivelse af klinikejers tilgodehavende.
Collectia tilbyder håndtering af alle typer ydelser i forbindelse med debitoradministration såsom: 

• Udsendelse af fakturaer
• Rykkerservice
• Inkassoservice
• Administration af betalingsaftaler
• Kreditopslag
• Retslig behandling
• Overvågning af kunder 

Kontakt salgs- og marketingkoordinator Nina Andersen på 7730 1480 for en uforpligtende samtale eller et møde.

SE PTO-PARTNER FORDELE
SAMARBEJDSAFTALE VEDR. RYKKER OG INKASSOSERVICE
BEHANDLINGSTILBUD MED INKASSO
BEHANDLINGSTILBUD UDEN INKASSO
MERE INFORMATION OM COLLECTIA
TIL TOP

Fordele for PTO-medlemmer:
 
Gavekort: Ved firmakøbte gavekort lægges der 10% oven i de første 8.000 kr., der indbetales. 
Denne fordel kan ikke kombineres med andre fordele og/eller rabatter. 
Gavekortet kan ikke benyttes som betaling for gruppereservationer, møder og konferencer.

Fritidsophold: Spar 20% på Comwell-miniferier på udvalgte hoteller i weekender og udvalgte perioder. 
For yderligere oplysninger og reservation: comwell.dk/aftalekunder

Fester: Spar 10% på private festarrangementer. 
Forespørgsler sendes til Berith Juel Andersen,
pr. mail på: ban@comwell.com

Comwell Club: Du kan nemt og helt gratis melde dig ind i Comwell Club og bruge dit medlemskab både privat og arbejdsmæssigt. Som Clubmedlem modtager du de bedste tilbud før alle andre. Du bliver inviteret til særlige eksklusive events kun for Clubmedlemmer. Du optjener bonuspoint på din samlede regning, når du overnatter*. Du kan bruge dine point på dit næste ophold. 1 point = 1 kr.

For yderligere oplysninger og tilmelding: comwellclub.dk

* Gælder ikke ophold i forbindelse med konference
 
MERE INFORMATION OM COMWELL
TIL TOP

PTO havde tidligere indgået et samarbejde med SEB Pension om en unik pensions- og forsikringsløsning på attraktive vilkår, SEB og Danica er nu fusioneret, men aftalen fortsætter på uændrede vilkår.

PTO-løsningen indeholder:
• Tab af erhvervsevne-forsikring
• Livsforsikring (udbetaling ved dødsfald)
• Dækning ved kritisk sygdom – skattefri sum
• Pensionsopsparing
• Ekstra overbygning for indehaver ved tab af erhvervsevne 3-12 mdr.
 
Kontakt
Heine Bastrup: hbas@danicapension.dk
Claus Johansen: cljo@danicapension.dk 

MERE INFORMATION OM DANICA PENSION
TIL TOP

Hvis I synes det med hjemmeside er noget svært noget, eller det bare ikke interesserer jer så voldsomt meget i en travl hverdag, så er der god hjælp at hente med en webløsning fra PTO partner Designspace. I kan selv vælge, om det hele bliver styret af jeres egen webmaster, eller om I foretrækker at opdatere selv.

Webmasterløsningen
Webmasterløsningen er den mest foretrukne blandt dine kolleger. Først bliver hjemmesiden designet og programmeret efter jeres ønsker baseret på en valgt skabelon. Derefter bliver hjemmesiden løbende supporteret og opdateret.

Er der en nyhed, en vigtig information eller en ny medarbejder, som skal have sit foto på siden, sendes disse informationer blot til webmaster via mail, så sker resten af sig selv – uden at det forstyrrer arbejdet på klinikken.

CMS-løsningen
Har klinikken fri kapacitet til selv at holde en hjemmeside aktiv på nettet, så er CMS-løsningen noget for jer. CMS står Content Management System – eller på dansk "gør-det-selv". Nu er det jo ikke sådan, at I så selv skal programmere hjemmesiden fra bunden – det tager Designspace sig af. Når I så skal opdatere i tekst eller billeder, sker dette online med et brugervenligt system.

MERE INFORMATION OM DESIGNSPACE
TIL TOP

Lyreco Danmark A/S har hermed fornøjelsen af at kunne tilbyde PTO’s medlemmer i hele landet en yderst fordelagtig aftale som totalleverandør inden for kontorartikler, toner, kopipapir, kaffe/te samt tilbehør, hygiejne, arbejdstøj og handsker m.m. I vi kunne opnå en besparelse på op til 20 %.

De oplagte fordele I opnår for jeres klinik:
• Adgang til over 12.000 varenumre med markedstilpassede priser
• Finder du ikke lige det, du søger, her du yderligere adgang til ca. 40.000 skaffe- varenumre
• Ekstra rabat på minimum 200 af de mest almindelige solgte produkter
• Dag til dag-levering ved bestilling inden kl. 16.00
• Branchens bedste leveringssikkerhed 99,3% til tiden, uden fejl og restordrer
• Nedbringelse af leverandørantal
• Lokal konsulent, der kan råde og vejlede
• Mulighed for at skræddersy produktsplit til netop din kliniks behov
• Alle leverancer fra Lyreco bliver leveret med egne biler og chauffører
• Indkøb via hjemmesiden: www.lyreco.com
• Undgå miljøgebyr ved ordrer over kr. 500,-
• 30 dages fuld returret i original, ubrudt emballage. Vi afhenter altid gratis.
• Gratis afhentning af tomme toner
• ISO-certificering på miljø (ISO-14001) og kvalitet (ISO-9001)

Bestillinger foregår online på www.lyreco.dk eller via den lokale konsulent i jeres område.
 
Lyrecos kundeservice står derudover klar med mere end 40 professionelle medarbejdere, som er parate til at vejlede og servicere jer i forbindelse med bestillinger samt spørgsmål vedr. produkter m.m.

Kundeservice kan kontaktes på tlf. 70 100 500.

Kontakt
Diana Jensen vil være overordnet ansvarlig for aftalen og kan kontaktes på mail:
diana.jensen@lyreco.com
eller pr. mobil: +45 2333 1122

MERE INFORMATION OM LYRECO
TIL TOP

Weekendophold
• Eftermiddagskaffe og kage
• 3 retters middag
• Overnatning i dobbeltværelse
• Morgenmad med lokale og økologiske lækkerier.
Dette ophold kan annulleres omkostningsfrit indtil kl. 14.00 dagen før ankomst.
Totalt for 2 personer: Kr. 1.526,-  /  Normal pris for 2 personer: Kr. 1.796,-

Weekendophold Plus
• Eftermiddagskaffe og kage
• Velkomstdrink efterfulgt af 4 retters middag
• Aftenkaffe med sødt
• Overnatning i dobbeltværelse
• Morgenmad med lokale og økologiske lækkerier
Dette ophold kan annulleres omkostningsfrit indtil kl. 14.00 dagen før ankomst.
Totalt for 2 personer: Kr. 1.866,-  /  Normal pris for 2 personer: Kr. 2.196,-

Overnatning med morgenmad
• Overnatning
• Morgenmad med lokale og økologiske lækkerier.
Check ind fra kl. 14.00
Check ud senest kl. 10:00.
Morgenmad serveres på hverdage 07.00-09.30 og i weekender samt på helligdage 07.30-10.30.
Dette ophold kan annulleres omkostningsfrit indtil kl. 18.00 dagen før ankomst.

15% på dagens priser på www.sinatur.dk

MERE INFORMATION OM SINATUR
TIL TOP

Vi har specialiseret os i jer 

Vi har specialiseret os i tandlægeklinikker og giver økonomisk sparring og finansielle løsninger, der er skræddersyet til netop din tandlægepraksis. For at vi kan gøre det, gør vi os umage med at lære jer at kende, og vi stiller jer de relevante spørgsmål – også dem, der kommer en tand tættere på.

Vi spørger blandt andet om:
• din omsætning pr. time er tilfredsstillende?
• hvor stort et dækningsbidrag du har på dine medarbejdere?
• klinikkens behandlingsrum anvendes optimalt?
• du kan reducere dit vareforbrug og dine omkostninger?
• du og dine ansatte udfører det, som I hver især er bedst til?
• dine medarbejdere trives?

Branchekendskab
Vores tandlægekoncept er koncentreret i tre afdelinger, på den måde kan vi levere stor ekspertise og kvalificeret rådgivning til tandlæger i hele Danmark.

Som medlem af PTO får du:
• gratis Mastercard Platin inkl. rejseforsikring
• gratis døgnboksaftale
• gratis erhvervsnetbank
• intet stiftelsesgebyr
• gratis bankskifte
• 0 kr. i årligt forlængelsesgebyr
• formuerådgivning inkl. skatteplanlægning

Få et tilbud
På baggrund af en vurdering af din klinik og dine personlige kapitalforhold giver vi dig et konkurrencedygtigt tilbud.

Vil du vide mere?
Kontakt en af Spar Nords fire tandlægerådgivere:

Spar Nord København. Ann Brigitt Meidahl
tlf. 3330 8718, abm@sparnord.dk

Spar Nord Aarhus. Tanja Nielsen
tlf. 8730 3196, tai@sparnord.dk 

Spar Nord Aarhus. Anita Wang Hansen
tlf. 8730 3153/2527 0720
E-mail: awh@sparnord.dk

Spar Nord Odense: Lise Andersen
tlf. 6312 5283, lid@sparnord.dk 

MERE INFORMATION OM SPAR NORD
TIL TOP

3d-Dental fordele 
• God personlig service
• Ny webshop, som bliver en fornøjelse for os at vise og for jer at besøge
• Nyt friskt 3D-Dental design
• Eminente produkter fra verdens førende leverandører af forbrugsvarer
• Prestige, vores egen produktserie
• Eksklusive specialtilbud forbeholdt PTO-medlemmer
• Mærkbare konkurrencestærke priser
• Intern undervisning med markedsledende producenter
• Gode betalingsbetingelser på løbende måned + 18 dage
• Gennemskuelige priser og ingen skjulte ekstra omkostninger
• Hurtig fragtfri levering fra lager i Danmark

PTO/3D-aftalen
Specielt målrettet PTO-medlemmer tilbyder vi nu endnu flere fordele i form af meget attraktive besparelser på indkøb. Vi tager med andre ord ”kampen op” med dem, som via storindkøb kan sikre sig klare prisfordele i markedet. Nu giver vi PTO-medlemmer lignende muligheder.

Alle PTO-medlemmer får 8 % i rabat – uanset omfang af indkøb. Det interessante for klinikken – og os – er når vi sammen fastsætter et minimumsbeløb for indkøb. Rigtigt interessant for begge parter er, når der kommer bredde i indkøbet. Med det mener vi, at 3D-Dental stort set har samtlige forbrugsvarer på hylden, så i stedet for at købe lidt hist og her kan klinikken med klar fordel samle indkøbet hos os. Og vi lover, at det virkelig kan betale sig for klinikken at indgå en udvidet PTO/3D-aftale med os.

Rabat i 3 trin - I vælger selv
• 8 % GRUNDRABAT
• 12 % UDVIDET RABAT
• 15 % TOTALRABAT

Hvor meget vil I spare?
Kontakt os på telefon 7640 9300, så guider vi jer til alle fordelene.
 
Få mere information om 3D Dental:
Tlf: 76 40 93 00
www.3d-dental.dk

MERE INFORMATION OM 3D-DENTAL
TIL TOP

Praktiserende Tandlægers Organisations Hjælpefond har til formål at yde økonomisk hjælp i form af bistandsydelser, lån eller på anden måde til medlemmer af Praktiserende Tandlægers Organisation og til disse medlemmers samlevende ægtefæller, børn og samlevere, når nogen af de nævnte persongrupper uden egen skyld er kommet i økonomisk trang.

Fonden er uafhængig af PTO
Ansøgninger om støtte behandles af Hjælpefondens bestyrelse, som kan afkræve ansøgeren nødvendige oplysninger for at kunne bedømme behovet for støtte og for at kunne vurdere, om støtten skal ydes som engangsydelse eller i form af periodiske ydelser.

For at komme i betragtning som ansøger skal du enten være:
• Medlem af PTO eller passivt medlem (praksisophørt)
• Samlever eller ægtefælle til et medlem af PTO
• Barn af et medlem af PTO

Har du meldt dig ud af PTO af andre grunde end pensionering og/eller praksisophør, kan du ikke komme i betragtning som ansøger. 

Ansøgninger sendes til:
PTO’s Hjælpefond
Amaliegade 17
1256 København K

Du kan også scanne og sende ansøgningen som vedhæftet fil til: pto@pto.dk

For yderligere information eller spørgsmål:
Formand for Hjælpefonden:
Jørgen Bjørnvad
Tlf. 3834 3801
Mobil: 4015 9994
Mail: bjornvad@bjornvad.dk

PTO's sekretariat 
Jannie Borgstrøm
Tlf. 3312 0020
Mail: pto@pto.dk

DOWNLOAD ANSØGNINGSSKEMA
TIL TOP